Hi Deon
Indien die filter se deksel toegemaak is met skroewe kan jy geredelik aanvaar dat dit ‘n swembad filter is. Die Koi filters kan oopgemaak word met een skroef of "lever" wat met die hand gedraai word en maklike vinnige toegang gee.
Die rede daarvoor is omdat jy veronderstel is om die gruis in die filter elke keer te roer voordat jy backwash. Ek het ‘n piksteel by elke sandfilter waarmee ek die guis ‘n goeie roer gee elke keer wanneer ek backwash, anders kry jy eenvoudig nie die meeste van die gemors uit nie. Soms roer ek, backwash, en roer weer en backwash ‘n tweede keer.
Die swembad filters se vingers binne in die filter is kleiner en fyner en soos Pieter se, die gaatjies op die arms is kleiner en verstop alewig, en dan gaan dit nie effektief wees nie.
Bottomline, ‘n swembad filter werk net eenvoudig nie op ‘n koipond nie.
Indien jou sand/gruis te klein is, gaan die filter ook alewig verstop en makliker ongewenste baterie ontwikkel. Die sand/gruis se korrels behoort ten minste 2 mm te wees. Daarom noem ek dit eerder "gruis" en nie sand nie soos in die geval van ‘n swembad filter nie.
Miskien "backwash" jy nie lank genoeg nie, of jy "rinse" nie lank genoeg na jou backwash nie. Jy moet "rinse" totdat die water silwerskoon is wanneer dit by jou "waste" uitkom.. En ja, die glasie op die filter is nie geskik nie. Kyk na die kwaliteit van die water wat uitkom. Ek sit gewoondlik ‘n T Piece reducer op my "waste" pyp naby my filter waar daar ‘n dun straal water uitkom(8mm), want die einde van my "waste" pyp is ver van die filter waar ek nie dit kan sien vanaf die filter nie. Op die manier kan ek sien hoe die water lyk wat uitkom.
Sterkte