The Koi Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Koi Forum

The place where koi hobbyist's and dealers meet
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Keywords
small shape face food babies Bead show pond dealers dropsy cape salt electricity growth foam SPOTS bubble filter baytril plant plants western Dimilin clinofish pumps 2011
Latest topics
» New member, hallo everyone
Blanket weed EmptyWed Jun 15, 2022 8:35 am by avisagie

» Waterfall Quiet Air Pump LP-60
Blanket weed EmptyThu Mar 24, 2022 10:34 am by Ronnie

» Super Acto Flo Moving Bed Bio Media
Blanket weed EmptyThu Mar 24, 2022 10:28 am by Ronnie

» Concerns about koi pond lining
Blanket weed EmptySun Oct 17, 2021 12:16 pm by radley

» Nuwe dam
Blanket weed EmptySat Mar 21, 2020 7:22 am by Bertus

» Help! What do o do with fry??
Blanket weed EmptySat Jun 01, 2019 2:34 am by Zombolina

» A magical Japanese garden
Blanket weed EmptyFri May 24, 2019 1:45 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 The vats part 2
Blanket weed EmptySun Nov 25, 2018 12:52 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 the vats part 1
Blanket weed EmptySun Nov 25, 2018 11:58 am by atb tv

April 2024
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendarCalendar
Affiliates
free forum


Share
 

 Blanket weed

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Blanket weed Empty
PostSubject: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Apr 08, 2008 2:14 pm

Gepos namens Charmaine vir kommentaar:

Hi Paul, ek het so klompie maande terug jou geskakel oor kois wat parasiete gekry het. Jy het aanbeveel dat ek die Potassium Permanganate gebruik, wat toe die laaste kois deurgetrek het. Hulle gaan nou goed aan en lyk al baie mooi. Ons dammetjie vat so 3000 liter water en is dus nie groot nie. Ons maak gebruik van 'n bio-filter sisteem. Die een wat buite die dammetjie is met die plastiese ringe en dan die spons bo-op en 'n UV lig.

Ek het jou inligting stuk deurgewerk en op bl 23 waar jy verwys na algea, wil ek graag net seker maak wat jy voorstel ons moet doen. Ons dam kry vol son, ons het egter so helfte toegemaak vir skadu vir die kois. Ons maak die sponse op 'n daagliks basis skoon. Die water is redelik skoon en mens kan die visse mooi sien. Dit is egter dat ons aan die kante van die dam en dan om die pompe binne in die dam so groen alge wat sulke lang stringe maak (weet nie of dit die soort is wat julle na "blanket weed" verwys nie). Ons haal dit uit deur dit met ons hande te probeer aftrek van die muur af, maar dit is net 'n paar dae dan is die uitloopsels weer daar en dit vertoon nie mooi nie. My man is bang dat dit weer gaan veroorsaak dat die water se kwaliteit gaan afneem en dat die kois gaan siek word.

Ek het in jou stuk gelees dat mens nie die water te veel moet versteur nie, maar wil hoor of indien ek soos tydens die siekte van die kois die Potassium Permanganate kan ingooi want ek onthou dat dit toe al die algea ook doodgemaak het en die water was vir 'n paar maande baie mooi totdat die huidige algea begin groei het. Die water self is nie groen nie. Ek het ook nog van die Pond clear wat ek inisieel gekoop het, maar dit het nie 'n groot verskil daardie tyd aan die water gemaak nie.

As dit vir jou moontlik is sal ek dit waardeer as jy dalk vir my advies kan gee mbt wat my te doen staan of as ek meer inligting aan jou moet verskaf?

Lekker dag en Groete

Charmaine
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
bubbles

bubbles

Posts : 86
Reputation : 0
Join date : 2007-12-07
Age : 42
Location : Cape Town

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Apr 08, 2008 4:30 pm

Hoe groot is die visse ? Ek het erens gehoor dat die groter visse sal dit opeet. Ek kan my nie indink dat dit sleg sal wees vir water kwaliteit of die vis nie want die alge leef tog van die nitrate. Ek stem ook saam met stabiliteit in die systeem meer as 'n " Quick Fix " en ek is nie mal oor enige chemicalie behalwe PP nie, en dit ook net wanneer nodig.

Ek mag dalk verkeerd wees, maar dit is my opinie

Ps. My spelllllling is vandag weer so grof soos kan kom lol!

Oh ja as vir voorstelle om ontslae te raak van die lang alge ek sal net kan dink daaraan om meskien 'n bietjie skadu oor die dam te probeer skep.
Back to top Go down
Nelius



Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 2008-02-18
Location : George, Southwest Cape

Blanket weed Empty
PostSubject: Blanket Weed   Blanket weed EmptyWed Apr 09, 2008 9:24 am

Hi

Ek is ook nog nuut tot die stokperdjie maar dit kling vir my meer na string algae as blanket weed, (mag natuurlik verkeerd wees). Alle ponds ontwikkel 'n alge wat aan die kant van die dam en aan die vloer groei wat dan deur die kois geeet ook word, die alge is hoofsaaklik ongeveer 10mm lank, ek neem aan dat indien die natrait in die water hoog is daar meer voedingstowwe vir die alge is en sodoende meer groei in die alge veroorsaak. Meskien moet daar oorweeg word om plante in die filtreer stelsel in te sit soos water hiasinte, water letuce, of enige ander waterplant wat kan help om die natrate laer te kry of meskien selfs ook 'n ntrickle filter, dink daar kan ook gekyk word of die water teen die regte spoed deur die UV beweeg, of die UV sterk genoeg is vir die grote dam en meskien is dit tyd dat die UV tube vervang moet word. Ander alternatief is om wel pondclear in te gooi (wat ek ook nie aanbeveel nie) maar so week daarna weer jou filters te voed met iets soos Baobio clear of ander bakterie, wat heeltemal onskadelik vir die vis is maar slegs tot aanwins vir die pond is. Die Bao bio kan dan ook weekliks op die aanbevole dosis toegedien word. Dink daar kan ook gekyk word na waterveranderinge weekliks om seker te maak dat natrate laag bly.

Soos ek se ek is nou nie 'n kenner van kois nie aangesien ek ook maar slegs so jaar en 'n half betrokke is daarby maar dit is my siening daarvan. Indien enige iemand daarmee verskil of so iets laat weet gerus.
ek is ook gertig om meer te leer.
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyWed Apr 09, 2008 9:42 am

Hi Charmaine

Die feit dat jy nie drywende algae(groen water) het nie is 'n aanduiding dat jou UV lig werk.

Ek sou dit net so laat en niks doen nie. Die winter is om die draai en dit sal binnekort vanself verdwyn.

Jou pond is nog nie "mature" nie, en die Potassium wat jy onlangs gebruik het, sou heelwat van jou goeie baterium aangetas het. Indien jy nou weer Potassium gebruik, sal die probleem tydelik opgelos word, maar net weer die vestiging van jou dam uitstel, en waarom nou die Koi blootstel aan Potassium, wat net onnodige stress veroorsaak.

Jy kan wel die filter 'n boost gee met Bao bio soos voorgestel deur Nelius of Bioboost of iets soortgelyks om die dam gouer te vestig.

Soos Bubbles gese het, groter visse sal die stringe alge eet. Soos wat jou visse groter word, sal jou probleme ook minder word.

Sien my artikel elders op die forum as volg:

GREEN WATER

Green water is not bad for Koi, as a matter of fact, it is very good for them and breeders often prefer to keep their water green, because the fish thrive on algae and ensure a good skin quality to the koi and enhance the colours. However, we want to see our fish. Isn't that what Koi keeping is all about??
Very often, the quality of green water is much better than crystal clear water.
The reason why the water turns green is because of the accumulation of nutrients in the water, especially those gathered during winter. The algae blossom on these nutrients, and one must get rid of the nutrients and the algae being the cause and the result.
The other reason for green water (which is linked to the above) is because of the absence of enough bacteria, especially directly after winter, because the bacteria takes a while to grow after the winter months, as it requires enough heat to grow. New ponds always go through a phase of green water, despite the presence of a UV light. This is nature's way of sorting out a balance. Don't interfere unnecessarily.
There are various options to solve the problem which can and should be used in conjunction with each other, depending on the severity of the problem.

Mechanical way
An effective UV light will clear most of the floating algae which makes your water green. However, it is not effective against blanket weed, the hardy type of algae on the sides and bottom, but these does not affect the colour of the water and can be removed manually if required. One have to remember that the tube is only really effective for a period of one year. So, if you have green water despite the presence of a UV light, a replacement of the tube or an additional light might be an option. It takes a few days to clear the water. When you buy a UV light, always buy a bit bigger than what u actually require. There is not a big difference in the price of a 15-watt and 30-watt UV light. The one is approximately R 550.00 and the other one is R 620.00. We install 30 watt UV lights in ponds of 12 000 litres, although the manufactures indicate that they are good enough for 30 000 litres.
Chemical way
There are various chemicals available on the market, the most common one is "Pond Clear" which is available at most Koi outlets. It is fairly inexpensive at approximately R 75 a jar, which is good for a few treatments on an average pond. This will however cure the situation only temporarily, and it is extremely important to use the right dosages.
Potassium Permanganate can also be used, but it is not advisable for the novice. If you suspect the presence of parasites anyway, this is an option. The Potassium will attack the algae which will make your whole pond brown as it kills the algae within hours, and leave a clean pond a few days later after a water change. However, it also kills beneficial bacteria, unless you can successfully bypass your bio filter.
Plants
Another option is to introduce water plants or more plants that will use all the nutrients and compete with the algae, and the algae will gradually die off. Very often, Koi keepers introduce plants that were planted in nutrient rich soil. This will initially cause the opposite and make your problem worst because it normally causes an algae bloom. Water plants should be planted in normal garden soil with low nutrients mixed with gravel as apposed to compost or rich potting soil.
Bacteria
Most types of bacteria breaks down the nutrients. Introducing a bigger bio filter will cure the pond of algae, but it might take a few months. An option to get the water clear much faster, is to introduce a bale of straw into the water which will generate the right type of bacteria to limit the nutrients in the water. This is why a mature pond normally have crystal clear water, and it is difficult to maintain clear water in a newly build pond younger than 12 months.
Shade
To introduce more shade onto the pond, will also help to clear the green water and it will help to prevent it from happening again to some extent. The higher the temperature, the more algae will grow and the greener the water will be. Your water will always be much clearer in the winter, as the algae does not grow at low temperatures.
Salt
The increase of salt is also an option as it limits the growth of algae. However, it also limits the growth of bacteria and pond plants if the quantity is too much.
Replacement of water
Most people think that the quickest solution is to do more water changes or a total water change, thinking that the clear water added will solve the problem. The opposite happens. New water is rich in nutrients and the algae thrive again. A lot of Koi keepers have leaks in their ponds forcing them to add new water on a regular basis. These koi keepers always battle to keep their water clear.
Patience
In a lot of circumstances, you only need time. Any new pond will go threw a green phase despite the presence of a UV light. Be patient. It will probably clear within a week. Let nature takes it's course. Nature is busy to create a balance. If not, assist nature by doing something about it. Just remember, blanket weed can block your filter and bottom drain and algae can cause bad bacteria and an increase in Nitrites when dying off, which can be detrimental to your Koi.


Last edited by Admin on Mon Aug 24, 2009 10:28 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyWed Apr 09, 2008 10:35 am

Charmaine

Net 'n verdere gedagte. Ek merk dat jy aandui dat jy jou filter elke dag skoonmaak. Mens moet oppas om te veel skoon te maak want mens verloor met elke keer van die bakterie. My advies is om net skoon te maak wanner die filters redelik vuil is, en op jou stelsel sal dit ongeveer elke vierde dag te wees afhangende van die hoeveelheid vis en tyd van die jaar.

Probeer om die sponse weer in die water te kry so spoedig moontlik en nie te woes aan te gaan met die skoonmaak proses nie.

Ek vertrou dat jy water uit jou dam gebruik wanneer jy skoonmaak. Indien jy munisipale water gebruik, sal jou dam nooit behoorlik vestig nie as gevolg van die Chloor.
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyThu Apr 17, 2008 4:05 pm

Terugvoering van Charmaine

Hi Paul, baie dankie vir die terugvoering. Ek het ook die ander forumlede se kommentaar gelees en sal verseker alles eers oorweeg voordat ek net impulsief optree.

Ek het geregistreer op die forum om sodoende terugvoering oor die onderwerp aan die ander lede te gee, maar na registrasie het ek nou al verskeie kere probeer om te "log in", maar die stelsel laat my nie toe nie.

Ek gaan sommer die vrae wat sommige lede gestel het vir jou antwoord. Die visse is 35-40 cm lank. Die Bio filter en UV lig is laas jaar Desember geinstalleer en die filter is vir 'n dam van 5000 liter water (dam grootte is 3000 liter). Die water self is baie mooi skoon en helder. Die algea is net verskriklik aktief en aggresief - daarmee bedoel ek dat jy dit nou kan verwyder, maar binne 2 dae is dit weer terug gegroei. Die algea lyk soos dun garingdrade en word soos in 50cm en langer binne 'n paar dae. Ons het geweldig baie reën en swaar elektriese storms die afgelope paar maande gehad, wat moontlik ook 'n impak kan hê? Tans verwyder ek die algea deur dit met my hande uit die water te trek en dit is verstommend hoeveel en hoe vinnig dit groei binne 'n paar dae. Ek het besluit om nie te veel hieroor te stres nie, aangesien die water self skoon vertoon.

Die filter maak ons gewoonlik skoon as die sponse donker vertoon en die water begin opstoot en by die "overflow" uitloop. Ons sal probeer om dit nie meer elke dag skoon te maak nie.

Die visse vertoon gesond en hulle het 'n goeie eetlus en is eintlik dierbaar. Dit is vir my so lekker om hulle koppies te streel en hulle reageer so mooi as ek hulle roep. Ek is mal oor diere, maar het nooit gedink dat ek so lief vir die kois sou word nie.

Nogmaals dankie vir jou en die ander lede se raad en hulp ek waardeer dit baie.

Lekker dag!

Groete

Charmaine Langeveldt
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
Chris Neaves



Posts : 449
Reputation : 14
Join date : 2008-04-02

Blanket weed Empty
PostSubject: controlling algae   Blanket weed EmptyFri Apr 18, 2008 8:12 am

Hi,
Some suggestions on algae -

There are two types of algae that affect koi keepers. The single cell free floating type that make you pond go green and the algae that adheres to the walls and forms a fur coating.

If the algae is blanket wed - i.e. stringy algae that grows on the sides of the pond - it should be left alone. Many koi keepers scrub the walls of the pond thinking they are "cleaning" the pond. The fur algae coating must be left in place. As the pond matures this algae on the walls will remove the nutrients from the water which cause the single cell algae (green water) to grow. Your pond will clear.

Always ask the pond owner if they scrub the walls .... and you will often find the source of the problem.

The string algae can become a problem if you have the type that grows very long. It breaks off and clogs pumps and pipes. Try this – shut your system down for 30 minutes so the water is still. Take coarse salt – do not dissolve it – and throw the coarse salt over the pond as though you were fertilising a lawn with granules. The salt sinks to the bottom and sits in the string algae. Leave pumps off for about two hours. Start up and within a day or so the algae will be dead. Keep a watch on the pumps in case the dead algae ends up there.

You can do the same on the walls by dropping the granules of salt down the walls. The algae collects the algae on the way down.

How much salt? Firstly if you use salt already (Which you should not be doing as koi are fresh water fish) be careful of the amount. However, in the average pond work out the litres and then calculate 1kg per 1000 litres. If you have a pond of 20,000 litres you can use up to 20 kg of coarse salt to kill he algae at one time for example.

If you want to check the efficiency of salt killing plant life try some salt on the weeds that grow in the drive way.

This is a simple and natural way of killing algae. The trick is to get the granules into the algae without water currents or circulation. The salt concentration is thus quite strong around each granule without affecting the fish. Also the salt concentration of the water does not rise much after the salt has dissolved into the pond. So you will not substantially change the water quality.

There is another way to control algae – barley straw. This works brilliantly and I have used it on my pond for many years.

Regards,
Chris
Back to top Go down
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 7:35 am

I have returned to SA yesterday but notice some long string algae in both my 2year old pond as well as my younger QT pond. They are mainly in and around the waterfall return in both cases as well as in the 'inlet' part of my 4 filter chambers of the older pond. Never had this problem before. It is very shiny lime green in colour, not the dark green sort I have seen before.

Should I just leave it or add some salt to the problem areas?
Is it normal to get this sort of problem in the winter?
Back to top Go down
Neville

Neville

Posts : 1457
Reputation : 1
Join date : 2010-01-17
Age : 77
Location : Krugersdorp

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 9:12 am

Hi Marius

I don't think salt will help. I had string algae a while back and was very successful with barley straw.

Back to top Go down
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 10:42 am

Ek het nou groot moelikheid. Met eerste kyk na die dam het dit gelyk of die alge nie 'n groot probleem is nie MAAR VANOGGEND vind ek uit dat ek GEEN watervloei deur my 110mm drains kry nie. Die drains is totaal omring deur die alge en ek het meeste probeer uitskep ( en ook my dam lekker omgekrap aangesien al die ander vuilgoed ook nou opgelig het van die bodem)

Hoe raak mens van hierdie goed onslae wat nou sekerlik binne die pype ook is

Dit is wat ek opgeskep het van my eerste drain se inlet:

Blanket weed DSC07389
Back to top Go down
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 11:08 am

Goeie genade! Shocked Kan jy nie die bottom drains purge nie? Ek purge my drains 2 keer 'n week en jy?

Dink jy voer teveel. Sny terug met die kos en die visse sal die algea begin vreet.

Worst case: Haal die visse uit en gee die dam 'n sterk PP treatment. Dit sal die alge weg brand maar jou water kwaliteit gaan sleg wees en jy sal baie van die water moet vervang. Moet nie jou pomp aansit as jy die doen nie...wil nie die PP deur die filters trek nie.

Hoor maar eers of iemand anderste ander raad het...
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 11:20 am

Dankie Wayne

Ja ek dink jy is reg. Het gister gekyk hoeveel kos Louise ingooi en dit is VER te veel vir die hoeveelheid wat visse eet. Het ook klomp 'fat belly pellets' in skimmer / settlement chamber gekry wat al stink.

My QT is nou reg, het die 2 drains afgesit en chambers leeg gemaak en toe weer die valves oopgedraai om alles deur te suig. Sal later vandag selfde doen met groot dam. Die water is nou helse vuil nadat ek die alge uitgetrek het en dit die clay / stof / gemors laat oplig het. Dit is die eerste keer dat ek ooit 'n besem in my dam gebruik het vir die bodem. Was altyd baie mooi skoon en dit laat my wonder hoe lank die drains nie al verstop is nie. Is nou helse werk om drains skoon te probeer kry want ek kan nou glad nie die bodem meer sien nie so weet nie hoeveel alge nog in omtrek is nie. Dink ek moet visse vir paar dae nie weer voer nie
Back to top Go down
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 3:48 pm

What a crap job to try and clean string algae out of a pond.
drained all 4 my filter chambers, had to clean my pre-filter sheet in settlement chamber ( was cleaned on Sunday but dirty as hell again)

The worst part was to climb inside the settlement chamber to remove all the sludge at the bottom - the pump was unable to suck it up since it is a huge pile of @$%^.

Luckly the drains are working again but I am sure I am going to spend a few more days to get rid of all the stuff before I can sit back and relax

Tested the phosphate and Nitrate levels as well

NO3: 15mg/L
PO4: 0.1mg/L
Back to top Go down
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 4:00 pm

Marius sounds to me as if you need to show your girlfriend/wife how todo pond maintenance. To have so much blanketweed in your pond...it tells me it hasnt been cleaned in a while.

Maar ja, jong. Blanket weed blok alles op. Ek haal my hoed af vir jou wat die hobby aanpak via remote control. Very Happy
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 4:20 pm

Ja Wayne ek stink nou soos 'n vismark met visse wat heeldag in son le.

Ek betaal iemand wat een keer 'n week die water changes doen maar duidelik is die settlement chamber nie gedrain nie. Ek het 'n pyp gemaak wat aanskroef in die plek wan die prefilter. Dit is veronderstel om maklik te werk want terwyl hy die prefilter skoonmaak moet die ander pyp opgekoppel word om chamber te drain wat hy nie gedoen het nie. Teen die tyd dat prefilter afgespuit is , sal chamber ook leeg wees en verg min moeite.

Dalk moet ek een van daardie remote control kameras insit sodat ek die werk kan dophou. Dalk sommer 'n speaker langs die dam ook sodat ek mooi kan gesels as dinge nie reg gedoen word nie Laughing
Back to top Go down
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 4:25 pm

So die blanket weed kon wees a.g.v:

1. teveel kos
2. vuil filters.

Alby sal die blanket weed aanjaag...ek is seker die visse was mal oor die blanket weed.
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
bobby

bobby

Posts : 1375
Reputation : 0
Join date : 2008-06-30
Age : 71
Location : Malmesbury Cape Town

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 4:35 pm

Marius dit moet maar moelik wees, so ver van die huis af, dis moelik genoeg vir ons ander wat by die huis is.

Indien jy in die Kaap is, en het tyd, skree maar, julle is altyd welkom vir 'n kuiertjie.
Back to top Go down
Jaco

Jaco

Posts : 700
Reputation : 5
Join date : 2008-02-16
Age : 57
Location : Odendaalsrus Freestate

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 4:37 pm

Of teveel Nitriete en fosfaat in jou water.
Back to top Go down
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 4:45 pm

Ja Wayne hulle is happy soos Larry maar dit is ek wat nie gelukkig is oor al die gemors in chamber nie

Selfs my hare is groen want die spasie in chamber min en ek moes die swembad net gebruik om alles uit te skep en dit oor my kop tel om te kon uitgooi.

Niks kos meer vir hulle vir paar dae nie ( ek verwys na die Koi Smile )
Back to top Go down
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyTue Aug 03, 2010 4:48 pm

Dankie Bobby ek sal so maak dankie



Jaco, ek het dit getoets en was soos volg:

NO3: 15mg/L
PO4: 0.1mg/L
Die nitrate is hoer as was dit gewoonlik was
Back to top Go down
Jaco

Jaco

Posts : 700
Reputation : 5
Join date : 2008-02-16
Age : 57
Location : Odendaalsrus Freestate

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyWed Aug 04, 2010 8:07 pm

Ja dis nie te hoog nie.
Lae dosis PP sal ook help om dit so bietjie te knou.
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyThu Aug 05, 2010 10:26 am

Ek stem saam. 'n Lae dosis PP net om van die organiese materiaal te verminder maar min genoeg die visse te stress en jou goeie bakterie 'n knou te gee. (ek sou 1.5g/1000 liter gooi) Geen kos vir 'n ruk.
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
Neville

Neville

Posts : 1457
Reputation : 1
Join date : 2010-01-17
Age : 77
Location : Krugersdorp

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyThu Aug 05, 2010 10:54 am

Goeie raad Marius ek hou ook van die PP metode

Jaco en Admin, se my moet hy dit net vir een dag doen of twee dae, ek voel 2 dae in n ry.
Back to top Go down
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyThu Aug 05, 2010 11:23 am

Dankie vir al die advies. QT dam is onder beheer en lyk goed. Is die groot dam wat nog alge het, bietjie aan die kante en ook op die bodem.

Ek het gister 'n sak sout gekoop en dit vir altwee damme gebruik. Sout in groot dam was so 1.3kg / 1000L. Moes ook seker so 25% van die water vervang om al die gemors uit chambers te kry en het ook die 4 filter chambers leeg getap

My vraag is soos Neville se, moet ek PP eenmalig doen of 2 keer?
Moet ek na behandeling van die water vervang?
Ek het ook Pond Clear gekoop maar nog nie bygevoeg nie. Moet ek dit vir eers los?

My pH is stabiel teen 8.2 en temp is so 13 tot 14 grade afhangende van die tyd van dag wat ek dit toets
Geen nitrite of ammonia lesing kan waargeneem word met toetsstel nie.
Back to top Go down
Guest
Guest



Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed EmptyThu Aug 05, 2010 11:32 am

Marius,

ek sal nie PP of enige ander chemikali'e ingooi op so 'n lae water temperatuur nie.
Verhoog die sout na 4kg per 1000lt water.
Back to top Go down
Sponsored content




Blanket weed Empty
PostSubject: Re: Blanket weed   Blanket weed Empty

Back to top Go down
 

Blanket weed

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Koi Forum :: Water Conditions :: Algae / Green water / Blanket weed-