|
Author | Message |
---|
vossie
Posts : 631 Reputation : 11 Join date : 2010-05-25 Age : 59 Location : krugersdorp
| Subject: KOI POND REDENASIE Sat Feb 12, 2011 2:12 pm | |
| hierdie is seker `n seer punt en kan baie geredineer word maar dit sal seker help om dit te begin en daardeur vir my en meer mense duidelikheid gee
mooi groot water valle is pragtig en bring meer suurstof en seker strelend op die gemoed maar my opinie wat beteken dit
mooi groot waterval = meer verdamping= meer water by voeg = meer water wat groen raak= meer filters wat verstop = meer backwash = water wat nie stabiel is nie PH
so hoekom `n groot waterval |
|
| |
vossie
Posts : 631 Reputation : 11 Join date : 2010-05-25 Age : 59 Location : krugersdorp
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE Sat Feb 12, 2011 2:15 pm | |
| waterstrome in teen deel is lank en meer groen goo wat nitrate en amoniak kan beheer minder verdamping maar water temp kan dalk styg maar ek glo meer suurstof wat met die water in aanraking kom
ek praat nie van `n veggie filter nie maar `n stroom met 2-3 cm water wat oor klippe ten minste 10 meter lank hardloop en terug in die pond val
ek wil graag weet wat sou die beste wees van ander manne in die koi wereld |
|
| |
vossie
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE Sat Feb 12, 2011 2:17 pm | |
| nog `n teen deel sorry lat ek so baie vrae en my mening lig is `n groot waterval sal `n groot pomp ook by moet he om die water hoog te lig as ek my nie misgis nie en dit gaan meer krag vreet |
|
| |
Admin Admin
Posts : 2330 Reputation : 46 Join date : 2007-07-25 Age : 62 Location : Cape Town
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE Sun Feb 13, 2011 2:36 pm | |
| Hi Vossie, 'n stroom van 10 meter sal waarskynlik meer media kan akkommodeer en groei spasie vir bakteria verskaf, maar baie mense het nie die spasie om 'n 10 meter stroom te bou nie.
'n Waterval skep darem atmosfeer want niks anders doen nie, en verskaf baie meer suurstof as 'n stroom, en hoe meer suurstof, hoe vinniger en sterker groei jou goeie bakteria. Ek is ook mal oor die klank van 'n waterval.
Die bietjie waterverlies wat 'n waterval verooorsaak is minimaal indien jy dit reg gebou het, en kan gesien word as deel van die 10% waterverandering wat jy in elk geval weekliks moet doen.
Ten opsigte van groen water verstopping en PH, ek glo 'n dam met 'n waterval sal minder pH skommelinge he en die alge eerder in toom hou.
'n Ander groot voordeel van 'n waterval bo 'n stroom is die feit dat 'n waterval die Nitrate verminder wat 'n stroom nie so effektief doen nie. Die val van 'n waterval ontlaai / neutraliseer "de-gas" Nitrate soos 'n bakki shower. |
|
| |
vossie
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE Sun Feb 13, 2011 2:40 pm | |
| dankie ek oorweeg net die opsies terwyl ek bou om die beste een te kry |
|
| |
*Riaan*
Posts : 46 Reputation : 0 Join date : 2011-10-20 Location : Alberton
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE Thu Oct 20, 2011 6:11 pm | |
| - Admin wrote:
- en kan gesien word as deel van die 10% waterverandering wat jy in elk geval weekliks moet doen.
Wag 'n bietjie, ek stem nie saam hiermee nie. Verdamping haal skoon, suiwer water uit, wat jou mos nie help as die doel van 'n waterverandering is om vuil met skoon te verruil nie, of hoe? 'n Ou kan wel dit stel dat ammoniak ook meer sal verdamp, is dit wat jy in gedagte het? |
|
| |
Admin Admin
Posts : 2330 Reputation : 46 Join date : 2007-07-25 Age : 62 Location : Cape Town
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE Fri Oct 21, 2011 6:40 am | |
| Indien dit bloot verdamping is, stem ek saam. Die Ammonia en Nitrite en Nitrate verdamp nie saam met die water nie maar bly agter en 'n 10% waterverandering is steed nodig.
'n Waterval veroorsaak egter dat (buiten verdamping) water uitspat/ teen die kante spat en dan verdamp/wegloop. Die water wat uitspat, spat volgens my saam met Ammonia en Nitrite en Nitrate uit, of maak ek 'n fout? |
|
| |
*Riaan*
Posts : 46 Reputation : 0 Join date : 2011-10-20 Location : Alberton
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE Fri Oct 21, 2011 8:06 am | |
| Hang seker maar af daarvan of dit nou 'n Niagara is of soos Ouma se waterfietsjertjie in die voorhuis. |
|
| |
Guest Guest
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE Fri Oct 21, 2011 8:33 am | |
| Hi,
As jy 'n watervervanging moet toepas om Ammonia of Nitrate uit jou dam te haal, is jou filterstelsel nie doeltreffend nie! Daarby is die voordele van 'n waterval ( soos reeds deur Paul bespreek) baie meer werd as die biedjie water wat daardeur verloor word. |
|
| |
Johann Jacobs
Posts : 18 Reputation : 0 Join date : 2011-10-12 Age : 52 Location : Vereeniging
| Subject: Waterval Thu Oct 27, 2011 12:31 pm | |
| Ek het n groot waterval en die enkele grootste negatief is die krag rekening om die water 3m + telig en dan oor die edge te gooi ek kon nie regtig agter kom dat ek baie meer verdamping het nie. Wat ek wel kan se is dat my waterval as hy loop die klank van die bure se honde karre ens uitdoof en dit gee baie rustigheid. |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: KOI POND REDENASIE | |
| |
|
| |
|