Hallo almal. (17:30)
Het vandag iets gesien wat my bietjie bekommerd laat.
Ek het vandag my sandfilter teruggespoel nadat ek, soos gewoonlik, die deksel afgehaal en met 'n stok deur die sand geroer het.
Nadat ek dit gedoen het en deksel teruggesit het, het ek die pompmandjie uitgehaal. Ek het 'n paar, seker ±10 kleinerige, 2mm dik, ±15mm lang rooi wurmpies in die mandjie ontdek. Party het nog gelewe en ander het dooierig gelyk.
Ek het twee weke gelede 'n kleinerige vis verloor nadat iets, wat die koi-winkel as parasiete verklaar het, die onderkaak van die sanky 'n groot gat ingevreet het. Ek het toe dadelik Anti-bac gekoop en ingegooi. Ek kry nie die visse gevang sodat ek kan kyk of die ander gesond is nie. Na aanleiding van hulle eetlus, lyk hulle heeltemal reg.
Ek het wel 'n "probleem" met iets wat soos muskietlarwes lyk in my settlement chamber. Het vandag gefulsh en soos die chamber leeg word, swem hierdie goedjies af ondertoe.
O ja, water is kristalhelder en alle lesings normaal.
Sal julle hulp en raad regtig baie waardeer.
Deon
Opvolg: (19:00)
Pas 'n dooie vis in my dam gekry. Buite is daar hoegenaamd geen sprake van enige gebreke, stukkende plekke of enigiets van die aard nie. Buite is die vis in 'n baie goeie kondisie. Die oë is ook nie uitgedruk nie en 'n goeie slymlaag rondom die vis.
Het goeie dosis anti-bac ingegooi.