The Koi Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Koi Forum

The place where koi hobbyist's and dealers meet
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Keywords
foam dropsy electricity food face cape salt growth pumps western pond Bead dealers show bubble clinofish filter shape Dimilin plant baytril 2011 small babies SPOTS plants
Latest topics
» New member, hallo everyone
Dirty sand filter - Page 2 EmptyWed Jun 15, 2022 8:35 am by avisagie

» Waterfall Quiet Air Pump LP-60
Dirty sand filter - Page 2 EmptyThu Mar 24, 2022 10:34 am by Ronnie

» Super Acto Flo Moving Bed Bio Media
Dirty sand filter - Page 2 EmptyThu Mar 24, 2022 10:28 am by Ronnie

» Concerns about koi pond lining
Dirty sand filter - Page 2 EmptySun Oct 17, 2021 12:16 pm by radley

» Nuwe dam
Dirty sand filter - Page 2 EmptySat Mar 21, 2020 7:22 am by Bertus

» Help! What do o do with fry??
Dirty sand filter - Page 2 EmptySat Jun 01, 2019 2:34 am by Zombolina

» A magical Japanese garden
Dirty sand filter - Page 2 EmptyFri May 24, 2019 1:45 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 The vats part 2
Dirty sand filter - Page 2 EmptySun Nov 25, 2018 12:52 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 the vats part 1
Dirty sand filter - Page 2 EmptySun Nov 25, 2018 11:58 am by atb tv

April 2024
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendarCalendar
Affiliates
free forum


Share
 

 Dirty sand filter

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
pierrea

pierrea

Posts : 19
Reputation : 0
Join date : 2010-01-27
Age : 55
Location : Centurion

Dirty sand filter - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Dirty sand filter   Dirty sand filter - Page 2 EmptySun Feb 07, 2010 6:23 pm

Pieter,

Dit blyk uit die vorige boodskappe dat jy 'n verskeidenheid van pompe en filters gebruik. Ek reken dat jou opinie rondom sandfilters dan nie lig geoordeel moet word nie.

Dit wil ook vir my voorkom of jy 'n sagte plek vir die Quality produk het.

Bo en behalwe vir die groter mandjie, wat is jou redes dat jy eerder vir die groter (1,1kw) pomp gaan as die 0,75kw pomp?

Ek neem aan die kragverbruik op die 1,1kw moet ook heelwat meer wees? Dit wil voorkom of die verbruik jou nie regtig afsit nie.

Ek het ook al gehoor dat die 1,1kw pomp raserig is?

Kan jy my dalk hier bystaan?

Byvoorbaat dank
Back to top Go down
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Dirty sand filter - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Dirty sand filter   Dirty sand filter - Page 2 EmptySun Feb 07, 2010 9:18 pm

Hi Pierre, wil net noem dat die pomp se mantjie net van hulp is as jy nie 'n settlement chamber of prefilter het nie.

So as jy direk van jou BD af suig dan moet die blare en groot solids erens vas gevang word....dis die eeniste tyd wat jy 'n pomp mantjie nodig het.

Ek sien op van die websites wat quality pumps verkoop dat quality pumps maak blykbaar makliker oop as 'n speck pump en sy mantjie is groter, so jy hoef nie so gereeld die pomp skoon temaak nie.. So ek kan sien dat dit 'n meer aantrekliker opsie sal wees vir die wat direk van hul BD af suig.

Meeste mense wat ek ken wat settlement chambers het maak nooit eers hulle pomp oop nie want die blare word vasgevang voor dit by die pomp kom.

Ek ken nie die Quality pumps nie, so weet nie of daar nog ander verskille is nie. Het enige iemand die Quality pomp maatskappy se website address sodat ek na die specs kan kyk?
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Guest
Guest



Dirty sand filter - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Dirty sand filter   Dirty sand filter - Page 2 EmptyMon Feb 08, 2010 9:34 am

Hi,
ek wou nie juis op Nebille se "storie" uitbrei nie, maar net vir die rekord -
" Sheila kom van die Bosveld en nie ek nie" wys jou net hoe luister mense met 'n bier in die hand! Laughing

Lg,
Moet jy altyd die dam onder die Eend se G@t uitruk? Rolling Eyes

Pierre,
Wayne het dit mooi uiteengesit, wat die geraas aanbetref het ek gevind dat 'n ,45kW pomp baie meer raas as enige ander pomp.
Ek gebruik 1,1kW omdat dit sterker is en die "sand" beter kan "lig" wanneer jy " backwash" en ook dat dit 'n goeie water vloei kan handhaaf.
Verder is die verskil aangaande die krag verbruik tussen .75kW en 1.1kW baie min.
Ek gebruik nog altyd Quality pompe, en het nog net "bearings" op van hulle vervang.
Back to top Go down
Chris Maritz

Chris Maritz

Posts : 313
Reputation : 8
Join date : 2009-10-06
Location : Port Elizabeth

Dirty sand filter - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Dirty sand filter   Dirty sand filter - Page 2 EmptyMon Feb 08, 2010 10:49 am

Ek het 'n Speck 0.75kW pomp op twee filters geloop (3-sak en 2-sak saam op die pomp). Ek het toe 'n 0.6kW Quality pomp verniet gekry by 'n vriend wat 'n swembad winkel het. Dis 'n baie goeie tweede-handse pomp wat hulle vir my oorgedoen het (bearings, impeller, etc).
Ek het die 0.6kW Quality pomp toe op die filter gekoppel en glo my as ek julle se dat die 0.6kW Quality pomp baie sterker uitspuit as wat die 0.75kW Speck pomp ooit gespuit het. Backwash werk beter en als.
Back to top Go down
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Dirty sand filter - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Dirty sand filter   Dirty sand filter - Page 2 EmptyWed Feb 10, 2010 10:26 pm

Neville wrote:
Wayne.
Thanks I atarted this whole discussion with my "dirty sandfilter" and I can only but agree, yes sandfilters will clean your pond excellently but to a point and with severe maintenance and cost.
I added one in November and that was a mistake. I would have done better adding one more vortex (i have three) but my flow rate is just a bit slow. After this whole debate I am going to change mt mechanical setup to 4 Vortexes and instead of the 2 x .75Kw pumps, I will try a 1.1Kw and see how that will do. Will let you all know.
Yes I was at Pieter's place and his setup is unreal but he has "in my opinion" installed so many sand filters that they dont clogg up as easily as mine.
For the short term solution I will replace my sand tomorrow as I just cannot get it clean anymore.
Thank you all for your input on this I think it gave some of us a lot of valuable food for thought.
Many thanks will start a new topic soon.

Hi Neville

I am not sure what your suctiion likes are like but in a gravity fed system, slower is better. If you use a 1.1kw pump on one suction like the water will pass to quickly through the filters and the solids wont settle.

Draw me a diagram of what your ponds pipes and filters look like so we can give more objective opinions.

I have 2 vortexes and 1 sand filter. With mechanical filtration its all about layers...you must have diffirent layers to filter out diffirerent size solids thereby spreading the load.

Wayne
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Sponsored content




Dirty sand filter - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Dirty sand filter   Dirty sand filter - Page 2 Empty

Back to top Go down
 

Dirty sand filter

View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

 Similar topics

-
» Sand filter lid
» My modified sand filter (The Neville kit)
» 0.75 Pump with two bag sand filter
» Sand Filter Question
» Sand Filter as Bio Filter Q.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Koi Forum :: Filtration :: All your questions about filtration answered-