Moved from another category:My Aqua Nutro winter formula arrived:
R 90 per 6kg bag = R 15.00 per kilo (40% less than normal retail price)
Koi Winter Formula
The winter formula is recommended when water temperatures are reduced and consequently the fish's metabolism slows down. It contains specialty nutrient sources such as wheat germ, green peas and rice to facilitate ease of digestion during cold-water temperatures. It is
balanced with all the essential fatty acids to prevent winter obesity.
Crude Protein, not less than 300 g/kg
Crude Fat, not less than 50 g/kg
Crude Fibre, not more than 40 g/kg
Calcium, not more than 30 g/kg
Phosphorous, not less than 7 g/kg
Wheat, Fishmeal, Yellow maize, Rice, Green peas, Wheat germ, Canola, Soybeans, Methionine, Alfalfa, Rooibos, Lime, Sodium chloride, Vitamins, Minerals, Emulsifier, Natural antioxidants, Immune stimulant, Prebiotics, Palatability enhancer, Colourants, Spirulina
Also available from me: Maintenance at R15/kilo (R 90 / 6kg bag), Colour enhancer at R 18 p/kilo, High Protein R 20 p/kilo (R 120 / 6 kg bag)
Subject: RE: Yesterday at 10:36
--------------------------------------------------------------------------------
Hi, Paul.
I want to ask, do the Winter formular float or sink?
Admin
Admin
Subject: Re: Aqua Nutro Winter formula - R 90/6kg bag Yesterday at 11:50
--------------------------------------------------------------------------------
Only the high protein sink.
Subject: Re: Aqua Nutro Winter formula - R 90/6kg bag Yesterday at 14:23
Paul,
maak nou 'n shop oop in Johannesburg! Hier is jou prys soos amper gratis
wayneb
Subject: Re: Aqua Nutro Winter formula - R 90/6kg bag Yesterday at 16:51
Quote:
Also available from me: Maintenance at R15/kilo (R 90 / 6kg bag), Colour enhancer at R 18 p/kilo, High Protein R 20 p/kilo (R 120 / 6 kg bag)
Ongelooflik, het die kos van 'n trok afgeval?
Hoe kry jy dit so goedkoop? Ek is nie 'n groot "Fan" van Aqua Nutro nie, dit mors teveel vind ek...maar die prys maak dit amper die moeite werd. Ek gebruik Aqua Master en hulle pryse het al 3 keer die jaar opgegaan, ek betaal nou R227 vir 5kg en dit is net omdat ek onder my Koi Adventures se naam kan koop anders is dit R 365 Retail.
Subject: Re: Aqua Nutro Winter formula - R 90/6kg bag Yesterday at 18:54
Hi All
The same food was on sale at the JHB Koi Show for R150.00 per 6kg bag this is only a special for this month. Our farm is one of the biggest users of Aqua Nutro in Gauteng and the food was also offerd to as at the show but at a bulk price, we bought all the stock of their PTA depot. We will use it on the farm in our nice warm water during the winter. But I can tell you this the same food is going up by 30% as from Saterday. The normal price if you buy on the farm is R150.00 for 6kg or R25.00 p/kg, The same as on the show. The new price will be R195.00 p/6kg.
But we (Gauten) have to pay more for the transport to get it up here
So what is the moral of the story?
At Orient Koi Farm Aqua Nutro is always on a special
Pieter J de Villiers
Subject: Re: Aqua Nutro Winter formula - R 90/6kg bag Today at 9:18
Wayne,
wat bedoel jy met
Quote:
Ek is nie 'n groot "Fan" van Aqua Nutro nie, dit mors teveel vind ek...
................?
Ek gebruik dit al jare, al hoewel ek die 50/50 met Shogun meng.
Hell, niks verander tog nie................Gauteng of de not!
" Die wet van Tranvaal bly K%@ en betaal"
Admin
Admin
Subject: Re: Aqua Nutro Winter formula - R 90/6kg bag Today at 10:11
My voordeel is dat ek naby die fabriek woon en grootskaal koop by die fabriek self, en daarom 'n beter prys kry. Daar is geen afleweringskostes nie. Jy kan dink wat dit kos om dit na Johannesburg te vervoer en dan is daar gewoondlik nog 'n middelman wat wins maak.
Ek maak nie veel wins uit die kos nie. Dit is meer 'n diens aan my kliente, en stimuleer vis verkope.
Ek het gevind dat die ingevoerde kos dikwels oud is teen die tyd dat dit op ons rakke beland. Hoekom dink julle daar is dikwels nie 'n vervaldatum op ingevoerde kos nie?
Die belangrike vitamienes van ingevoerde kos gaan verlore voordat dit op ons rak beland.
Die Aquanutro Nutro is gewoondlik vars met vervaldatums, en is 'n puik produk vir wat mens betaal. Waarom dink julle die Ooste voer tonne Aqua Nutro in vanuit Suid Afrika?
Die persepsie dat ingevoerde kos vanuit die ooste beter is, is so verkeerd.
Neewat, ek glo aan vars, plaaslike AquaNutro.
Subject: Re: Aqua Nutro Winter formula - R 90/6kg bag Today at 10:34
Pieter J de Villiers wrote:
Wayne,
wat bedoel jy met
Quote:
Ek is nie 'n groot "Fan" van Aqua Nutro nie, dit mors teveel vind ek...
................?
Ek is seker dit is 'n goeie kos maar dit is my opienie, dit is wat ek gevind het. Ek het 'n kwarintein pond in my garage en 'n aquarium in die huis en dit is waar ek dit opgemerk het, dit was veral met die rooibos tee een gewees. Altwee die setups het baie min meganiese filtrasie en ek moes dit elke 3 dag skoonmaak, waar ek met 'n ander kos met 'n week kon weg kom. Ek het ook die ruik genoem wat seker ook meer opgelet word in 'n toe kamer as buite in 'n mens se tuin.