The Koi Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Koi Forum

The place where koi hobbyist's and dealers meet
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Keywords
Bead growth pumps Dimilin pond western filter 2011 SPOTS babies food salt baytril plant face dealers dropsy shape skin plants white show electricity bubble cape foam
Latest topics
» New member, hallo everyone
Koi gemeenskap. EmptyWed Jun 15, 2022 8:35 am by avisagie

» Waterfall Quiet Air Pump LP-60
Koi gemeenskap. EmptyThu Mar 24, 2022 10:34 am by Ronnie

» Super Acto Flo Moving Bed Bio Media
Koi gemeenskap. EmptyThu Mar 24, 2022 10:28 am by Ronnie

» Concerns about koi pond lining
Koi gemeenskap. EmptySun Oct 17, 2021 12:16 pm by radley

» Nuwe dam
Koi gemeenskap. EmptySat Mar 21, 2020 7:22 am by Bertus

» Help! What do o do with fry??
Koi gemeenskap. EmptySat Jun 01, 2019 2:34 am by Zombolina

» A magical Japanese garden
Koi gemeenskap. EmptyFri May 24, 2019 1:45 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 The vats part 2
Koi gemeenskap. EmptySun Nov 25, 2018 12:52 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 the vats part 1
Koi gemeenskap. EmptySun Nov 25, 2018 11:58 am by atb tv

March 2024
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar
Affiliates
free forum


Share
 

 Koi gemeenskap.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ewald



Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 2012-05-21
Age : 50
Location : Cape town

Koi gemeenskap. Empty
PostSubject: Koi gemeenskap.   Koi gemeenskap. EmptyThu Nov 08, 2012 9:08 am

Die Koi wereld is werklik besonders, ek hou al vir jare lank Koi aan sonder om regtig aandag aan hulle te gee. Ek het nooit water getoets nie en die goedkoopste kos gegee. Ek het geen probleme ondervind tot ek so ses maande geled baie belangstelling begin toon en besluit om n nege duisend liter pond te bou, ek het mure afgebreek, plante veskuif en self die pond gebou, dit klaar gemaak en baie bloed het geloop. Ek koop nou van die beste kos, toets die water gereeld en spandeer ure by die pond tot my vrou se ek is opsesief en dan bly ek nog so n uur sit en kyk na MY koi. Ek het ongelooflike verkeerde raat oor filters ontvang en is nou besig om n Mnr te bou. Op die stadium het ek n 25lt Ultra Zap wat nie die werk kan doen wat nodig is. Ek sit met Nitrite wat ek sukkel om te onder beheer te kry ens. Al die nuwe visse wat ek gekoop het het reeds dood gegaan en nou sukkel ek met n Asagi wat sy dorsal fin beseer het en nou lyk dit of hy n infeksie het. Ek het hom gister in potasium gebad. Ek is dus besig met drie 230 lt settlement dromme wat dan oorgaan na a Bakki shower. Daar gaan so baie biologiese fitrasie wees dat ek die see aan die gang kan hou. Dis seker n gaval van hoe meer jy sukkel met iets hoe gouer breek dit. My kennis het drasties verbeter en ek weet waar my foute ens, vandaan kom. (die mense wat n bietije weet is die gevaarliktse)
Wat ek wil noem is dat ek nou mense soos Meiring, Paul Viljoen ens, ontmoet. Die opvalendste is die respek en liefde van almal, self op die forum. Almal wil help.
Sal graag meer funksies ens wil bywoon maar nou moet ek eers my Asagi probeer gesond kry en die filter aan die gang.
Ek sal foto van die Asagi opsit vir raad. Danki.
Back to top Go down
nardus



Posts : 128
Reputation : 7
Join date : 2011-10-17
Age : 40
Location : Nelspruit

Koi gemeenskap. Empty
PostSubject: Re: Koi gemeenskap.   Koi gemeenskap. EmptyFri Nov 09, 2012 8:10 am

Hi. Smile

Dit is Hartseer as mens van die koi verloor maar ek dink almal het al n paar visse verllor.

My vrou se ook ek het n probleem as dit by koi visse kom. Very Happy

Maar dit is alles lekker.

Nardus
Back to top Go down
Miya Oki Koi

Miya Oki Koi

Posts : 510
Reputation : 41
Join date : 2011-03-06
Age : 45
Location : Cape St Francis

Koi gemeenskap. Empty
PostSubject: Re: Koi gemeenskap.   Koi gemeenskap. EmptyWed Nov 28, 2012 9:49 am

Welcome to the world of Koi, nothing comes easy, every thing takes time + patience and good things come to those who wait. Once in your blood, its like Aids, it never get out! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
Sponsored content




Koi gemeenskap. Empty
PostSubject: Re: Koi gemeenskap.   Koi gemeenskap. Empty

Back to top Go down
 

Koi gemeenskap.

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Koi Forum :: Koi appreciation :: Video Clips of your Koi and pond-