The Koi Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Koi Forum

The place where koi hobbyist's and dealers meet
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Keywords
cape salt show Dimilin shape western plant plants 2011 growth foam SPOTS dealers pumps electricity face Bead baytril food bubble babies small dropsy filter clinofish pond
Latest topics
» New member, hallo everyone
Where is everybody EmptyWed Jun 15, 2022 8:35 am by avisagie

» Waterfall Quiet Air Pump LP-60
Where is everybody EmptyThu Mar 24, 2022 10:34 am by Ronnie

» Super Acto Flo Moving Bed Bio Media
Where is everybody EmptyThu Mar 24, 2022 10:28 am by Ronnie

» Concerns about koi pond lining
Where is everybody EmptySun Oct 17, 2021 12:16 pm by radley

» Nuwe dam
Where is everybody EmptySat Mar 21, 2020 7:22 am by Bertus

» Help! What do o do with fry??
Where is everybody EmptySat Jun 01, 2019 2:34 am by Zombolina

» A magical Japanese garden
Where is everybody EmptyFri May 24, 2019 1:45 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 The vats part 2
Where is everybody EmptySun Nov 25, 2018 12:52 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 the vats part 1
Where is everybody EmptySun Nov 25, 2018 11:58 am by atb tv

April 2024
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendarCalendar
Affiliates
free forum


Share
 

 Where is everybody

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Jaco

Jaco

Posts : 700
Reputation : 5
Join date : 2008-02-16
Age : 57
Location : Odendaalsrus Freestate

Where is everybody Empty
PostSubject: Where is everybody   Where is everybody EmptyFri Apr 24, 2009 11:31 am

I look forward to see what's new on the site daily and the last couple of days - nothing, niks.
What's going on people?
Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
Guest
Guest



Where is everybody Empty
PostSubject: Re: Where is everybody   Where is everybody EmptyFri Apr 24, 2009 3:40 pm

Hello........................hulle tel nog stemme lol!
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Where is everybody Empty
PostSubject: Re: Where is everybody   Where is everybody EmptySat Apr 25, 2009 2:22 pm

Meeste geslels in werkstyd en met vakansiedae het ek al gevind dinge is stiller op forums. Die winter speel ook 'n groot rol. Ons eerste reen het begin val in die Kaap en dit raak nou lekker koud. Mens spandeer nie meer so baie tyd met hulle koi hierdie tyd van die jaar nie en almal begin reeds hiberneer.

My verkope is dramaties minder. Lekker pannekoek weer hier in die Kaap vandag. Het darem 'n paar koi in die reen verkoop vandag. Daar is nog mense wat bereid is om sopnat te word in belang van 'n paar koi. Sal vinnig onderdak fasiliteite moet skep vir die Kaapse dokter.
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Where is everybody Empty
PostSubject: Re: Where is everybody   Where is everybody EmptyThu May 21, 2009 8:14 pm

Lyk vir my of almal krieket kyk of besig is met die Koi skou want niemand skryf iets hier nie. Sterkte met die naweek en ek glo die skou sal groot sukses wees
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Where is everybody Empty
PostSubject: Re: Where is everybody   Where is everybody EmptyThu May 21, 2009 9:11 pm

Reg Marius, kom nou net terug van die skou venue(09:08). Allle damme vol water en reg vir die geleentheid. Die skoukomiitee het hulle goed van hul taak gekwyt. Ou Wayne sit daar skoon uitgeput.
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Posts : 836
Reputation : 0
Join date : 2009-01-29
Age : 57
Location : Bloemfontein but mostly somewhere else

Where is everybody Empty
PostSubject: Re: Where is everybody   Where is everybody EmptyThu May 21, 2009 9:43 pm

Ek spot sommer want weet almal is besig met die skou, Skuus Wayne maar ek kan die volgende se - In Kiswahili (language of Tanzania and Kenya) they have a great word: 'Pole' (po-lay) its like the word 'sorry' but implies no guilt. Its best translated as 'my sympathies'
Sterkte
Back to top Go down
cam0



Posts : 200
Reputation : 0
Join date : 2009-03-06

Where is everybody Empty
PostSubject: Re: Where is everybody   Where is everybody EmptyFri May 22, 2009 7:00 am

I r here
Back to top Go down
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Where is everybody Empty
PostSubject: Re: Where is everybody   Where is everybody EmptyFri May 22, 2009 10:19 pm

Well, i'm home but the work continues....

Our laser printer has run out of cyan ink and now i have to fall back onto a bubblejet printer.....3 minutes per page and i still need to print 80 pages!!! 319 Fish entries this year - strange more pond entries than last year put not really more fish. I actually think its lts less fish than last year but i dont have the exact figures.

Ek dink die skou lyk baie goed al hoewel ek nie veel kon rondloop vandag nie. Ek was daar om 08:30 of al die admin goed aftelaai en moes to terug huis toe weer om my visses te gaan haal. Was terug by die site teen 10:00 en het reguit terug aan die werk geraak. (My eerste pie pie bruik was om 5 uur)

Bobby hou homself ook nogal fotograaf daar by die skou - dis lekker om almal so tesien saam werk.
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Sponsored content




Where is everybody Empty
PostSubject: Re: Where is everybody   Where is everybody Empty

Back to top Go down
 

Where is everybody

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Koi Forum :: General :: Chat - Not Koi related-