The Koi Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Koi Forum

The place where koi hobbyist's and dealers meet
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Keywords
pond dealers white foam dropsy face western 2011 plant growth skin pumps salt electricity cape Bead baytril filter SPOTS bubble shape show food Dimilin babies plants
Latest topics
» New member, hallo everyone
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyWed Jun 15, 2022 8:35 am by avisagie

» Waterfall Quiet Air Pump LP-60
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyThu Mar 24, 2022 10:34 am by Ronnie

» Super Acto Flo Moving Bed Bio Media
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyThu Mar 24, 2022 10:28 am by Ronnie

» Concerns about koi pond lining
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptySun Oct 17, 2021 12:16 pm by radley

» Nuwe dam
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptySat Mar 21, 2020 7:22 am by Bertus

» Help! What do o do with fry??
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptySat Jun 01, 2019 2:34 am by Zombolina

» A magical Japanese garden
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyFri May 24, 2019 1:45 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 The vats part 2
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptySun Nov 25, 2018 12:52 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 the vats part 1
Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptySun Nov 25, 2018 11:58 am by atb tv

March 2024
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar
Affiliates
free forum


Share
 

 Chris Van Tonder's new pond - Table View

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyMon Sep 01, 2008 9:25 am

Nice view from Chris's lounge. The water is green due to the fact that I have added some Acriflavine just before taking the photo (with my phone), preventing you to see some big stunning show winners. However, it is normally crystal clear. 50 000 liters, 2,2 m deep.

Not bad for a "brand new" hobbyist. Will post better photo's in due course.

Chris Van Tonder's new pond - Table View Chris
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyMon Sep 01, 2008 9:49 am

I've heard alot about chris's pond. Post more pics please and give us the full tour.
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Guest
Guest



Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyMon Sep 01, 2008 1:45 pm

Haai!

Hoekom is al julle manne in die Kaap se damme bedek met nette?
Is daar problemme met roof voels?
Back to top Go down
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyMon Sep 01, 2008 1:51 pm

Nee jong, dit is seker maar meer om die bergies uit mens se dam tehou...wel hier by my in elk geval.

Sal see voels kois probeer vang? Ek het al 'n paar keer in die verlede pelikane oor my huis gesien vlieg..dit het my nogal laat worry...

Wayne
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyMon Sep 01, 2008 1:58 pm

Wayne, ek is naby aan die see en die seemeeue vlieg gedurig oor my ponds en sal nooit 'n koi gryp nie. So ook die pelikane. Elke middag kom daar 'n stuk of 30 oor my huis gevlieg. Hulle breek ook nooit hul formasie, al sien hulle kos in die vlug.

Maar ja, Herons, Kormarante en Kingfishers het ons baie as gevolg van die Rietvlei dam, en in Table View soek jy moeilikheid sonder nette.
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyMon Sep 01, 2008 2:30 pm

Chris Van Tonder's new pond - Table View Eagle4

Op hierdie onderwerp, het enige iemand al gehoor van 'n arend wat koi vang in 'n residensiele gebied? Ons het arende in die Table View omgewing, en wonder of hulle ooit sal toeslaan.
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyMon Sep 01, 2008 3:49 pm

Is daar nie nog fotos van chris se dam nie? Waar is die filter setup en daai dinge. Ek hoor hy spog so oor sy skou kwaliteit visse....Waar is die fotos.
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Eugen

Eugen

Posts : 110
Reputation : 0
Join date : 2008-01-29
Age : 50
Location : Parow,Cape Town

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyMon Sep 01, 2008 6:40 pm

ek glo nie arende sal jou koi sommer kan vang nie die spaasie is te klein hulle duik nie kom meer van n afstand af en gryp die vis
Back to top Go down
Rezanne



Posts : 64
Reputation : 0
Join date : 2008-01-15

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Vry soos 'n arend   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyWed Sep 03, 2008 3:19 pm

Admin wrote:
Chris Van Tonder's new pond - Table View Eagle4

Op hierdie onderwerp, het enige iemand al gehoor van 'n arend wat koi vang in 'n residensiele gebied? Ons het arende in die Table View omgewing, en wonder of hulle ooit sal toeslaan.

Ek dink nie dit sal sommer gebeur nie: in Table View-omgewing het ek nog net bruinslangarende (brown snake eagle) gesien. Hulle jag gewoonlik vanaf 'n sitplek, selde in vlug en maak meesal jag op slange.

Maar soos die spreekwoord lei: daar's altyd 'n eerste keer.
Back to top Go down
Rezanne



Posts : 64
Reputation : 0
Join date : 2008-01-15

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Visvretende roofvoëls   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyFri Sep 05, 2008 2:41 pm

Hierdie stap ietwat van Chris se dam af weg; so verskoon asb.

My Voëlgids van Suider-Afrika (Lapa-uitgewers) stel dit soos volg:

Die visarend jag meesal van 'n sitplek af. Hy sweef af na vis wat by die oppervlak voed, gryp dit, lig dit uit die water en vlieg daarmee weg.

Die visvalk jag gewoonlik in vlug. Hy vlieg 20 - 30 m bo die water terwyl hy om die beurt sy vlerke kalp en weef. Fladder dikwels vir 'n rukkie nadat hy 'n vis gewaar het en plons-duk dan.
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyThu Oct 30, 2008 10:13 am

Two more photos:

47 500 liters

Chris Van Tonder's new pond - Table View Chris1

Chris Van Tonder's new pond - Table View Chris2
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
wayneb
Admin
wayneb

Posts : 1681
Reputation : 29
Join date : 2007-12-08
Age : 45
Location : Kraai Fontein, Cape Town Metropol

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyThu Oct 30, 2008 10:50 am

Van wat ek kan sien op die photo lyk die kleure van die kohaku's stunning.
Back to top Go down
Http://www.KoiAdventures.co.za
Jaco

Jaco

Posts : 700
Reputation : 5
Join date : 2008-02-16
Age : 57
Location : Odendaalsrus Freestate

Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View EmptyFri Oct 31, 2008 10:03 am

WOW
Back to top Go down
Sponsored content




Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty
PostSubject: Re: Chris Van Tonder's new pond - Table View   Chris Van Tonder's new pond - Table View Empty

Back to top Go down
 

Chris Van Tonder's new pond - Table View

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

 Similar topics

-
» Pond Safari Western Cape - Table View - 2 November
» New to this way of life... would love some advice
» Weird behaviour or not???
» The view inside my new pond window
» View of Japan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Koi Forum :: Koi appreciation :: Photo gallery-