The Koi Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Koi Forum

The place where koi hobbyist's and dealers meet
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Keywords
growth foam food shape pumps pond clinofish babies salt show plants dealers plant SPOTS electricity filter bubble dropsy small baytril western Bead cape 2011 Dimilin face
Latest topics
» New member, hallo everyone
qurantine uitplasing EmptyWed Jun 15, 2022 8:35 am by avisagie

» Waterfall Quiet Air Pump LP-60
qurantine uitplasing EmptyThu Mar 24, 2022 10:34 am by Ronnie

» Super Acto Flo Moving Bed Bio Media
qurantine uitplasing EmptyThu Mar 24, 2022 10:28 am by Ronnie

» Concerns about koi pond lining
qurantine uitplasing EmptySun Oct 17, 2021 12:16 pm by radley

» Nuwe dam
qurantine uitplasing EmptySat Mar 21, 2020 7:22 am by Bertus

» Help! What do o do with fry??
qurantine uitplasing EmptySat Jun 01, 2019 2:34 am by Zombolina

» A magical Japanese garden
qurantine uitplasing EmptyFri May 24, 2019 1:45 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 The vats part 2
qurantine uitplasing EmptySun Nov 25, 2018 12:52 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 the vats part 1
qurantine uitplasing EmptySun Nov 25, 2018 11:58 am by atb tv

April 2024
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendarCalendar
Affiliates
free forum


Share
 

 qurantine uitplasing

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
vossie

vossie

Posts : 631
Reputation : 11
Join date : 2010-05-25
Age : 59
Location : krugersdorp

qurantine uitplasing Empty
PostSubject: qurantine uitplasing   qurantine uitplasing EmptyThu May 26, 2011 11:08 am

Ek wil graag weet as ek my vis in quarantine gehad het dis `n 1000 tank met `n pompie in wat moet ek doen om die vis oor te dra na my groot pond toe is daar `n manier of kan ek dit dadelik doen sal dit die vis iets laat oorkom na `n maand in die pond met geen sonlig nie
Back to top Go down
http://www.theltbclub.co.za
vossie

vossie

Posts : 631
Reputation : 11
Join date : 2010-05-25
Age : 59
Location : krugersdorp

qurantine uitplasing Empty
PostSubject: Re: qurantine uitplasing   qurantine uitplasing EmptyThu May 26, 2011 2:48 pm

sal dit beter wees om elke dag steselmatig water weg te vat en water van die groot pond by te voeg sodat die vis gewoond raak aan die groot pond se water
Back to top Go down
http://www.theltbclub.co.za
Admin
Admin
Admin

Posts : 2330
Reputation : 46
Join date : 2007-07-25
Age : 61
Location : Cape Town

qurantine uitplasing Empty
PostSubject: Re: qurantine uitplasing   qurantine uitplasing EmptyFri May 27, 2011 9:47 am

Hi Vossie

Ek glo dat die kwarantyn dam gevul moet wees met die hoofdam se water en alle water veranderings moet kom vanaf die hoofdam. Dit sal goed wees om voor die oorplasing die kwarantyn dam weer op te top met die hoofdam se water sodat die PH en tempretauur naastenby dieselfde is wanneer jy oorplaas.

Dit is baie belangrik om een van die visse (nie waardevol) in die hoofdam saam met die een of meer in kwarantyn te sit. Dit gee die nuwe visse geleentheid om stelselmatig gewoond te raak aan nuwe tipe bakteriee wat dalk in jou hoofdam is. Dit wys ook of die nuwe visse dalk bakteriee het wat probleme kan veroorsaak in die hoofdam. As die vis vanaf die hoofdam in jou kwarantyn dam vrek, weet jy daar is probleme, en weet jy jy moet nie oorplaas nie.

Een van die hoof gedagtes van kwarantyn is om die visse stelselmatig gewoond te maak aan nuwe tipe bakteriee en nuwe tipe water en temperature, en om 'n geleentheid te he om die nuwe aankomelinge afsonderlik te toets en te behandel indien nodig.

Buiten om te toets vir KHV, is die hoof doel om beide jou bestaande kolleksie EN die nuwe aankomelinge te beskerm.

Ek merk dat baie min mense 'n vis of twee van die hoofdam saam met die nuwe aankomelinge plaas maar ek beskou dit as 'n baie belangrike aspek van kwarantyn.
Back to top Go down
http://www.koionline.co.za
vossie

vossie

Posts : 631
Reputation : 11
Join date : 2010-05-25
Age : 59
Location : krugersdorp

qurantine uitplasing Empty
PostSubject: Re: qurantine uitplasing   qurantine uitplasing EmptyFri May 27, 2011 12:40 pm

dankie paul sal so maak
Back to top Go down
http://www.theltbclub.co.za
Sponsored content




qurantine uitplasing Empty
PostSubject: Re: qurantine uitplasing   qurantine uitplasing Empty

Back to top Go down
 

qurantine uitplasing

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Koi Forum :: Quarantine and transport of Koi :: Quarantine-