The Koi Forum

The place where koi hobbyist's and dealers meet

HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  
Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
nexus Bead Bobby Chris dropsy profidrum western airlift pump List cape electricity SPOTS dealers lice spawn filter Waterplants disease media pumps supaverm drum shimmies BLACK vacuum
Latest topics
» Help! What do o do with fry??
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Jun 01, 2019 2:34 am by Zombolina

» A magical Japanese garden
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeFri May 24, 2019 1:45 pm by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 The vats part 2
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSun Nov 25, 2018 11:52 am by atb tv

» Nogyosai Nagaoka koi show 2018 the vats part 1
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSun Nov 25, 2018 10:58 am by atb tv

» Pump size relative to the rest of my equipment
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeFri Aug 31, 2018 10:04 am by Bilaal

» Off the grid
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Aug 25, 2018 5:53 pm by GREGB

» Japan souvenir 2017 part 1
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSun Jan 21, 2018 12:59 pm by atb tv

» Ikeage 2017 of 80cm+
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeWed Dec 27, 2017 1:58 pm by atb tv

» the ponds in 2017
Interested in Chagoi??? Icon_minitimeTue Dec 26, 2017 3:14 pm by atb tv

September 2019
MonTueWedThuFriSatSun
CalendarCalendar
Affiliates
free forum

Interested in Chagoi???

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

Interested in Chagoi??? Empty
PostSubject: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 9:39 am

I just had an anti-matter brainwave today. Not trying to steal the Western Cape’s idea of grow out of Koi, but this is what I have in mind:

I am prepared to buy 20 Chagoi Koi from Jaco. All the same size and from the same offspring and offer it to 10 people on this forum. (Two fish per person) I will bag the fish and put numbers on each bag and then draw names out of a hat to random select the fish for each person. Who ever is interested in the Koi must pay for the transport of the fish to the new home. You must post photos of the fish every 3 months for a year. The fish with the greatest development after a year will be judges by the members and I am prepared to offer an airplane ticket for 2 people to Zanzibar as the prize. The spending money will be for your own account

The way you introduce the fish to the pond and the way you grow the fish will be up to you but I would like people to share the following info:

Average water temperature

Feeding habits

Water parameters, pH, NO2, NO3, salt and and….

Stocking densities

Pond size

Filter system in use

Health problems encountered

This should be a great way to share the different aspects of Koi keeping to everyone.

Who will win?? A sand filter system; Nexus, hair curlers, shading net, Bio Balls, Matala, zeolite, Bakki showers?

Anyone interested??
Back to top Go down
View user profile
bobby

bobby

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 11:06 am

Should be an interesting exercise! I believe grow-out competitions is good for the hobby and should create positive interest and a all round Koi awareness. Just a suggestion, should you want peace, Jaco or a group of dealers/breeders should be the judges. The keepers get very passionate and hot about Koi in competitions and shows.

Het Jaco nie Wagoi Ochiba's nie?
Back to top Go down
View user profile
Jaco

Jaco

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 2:55 pm

Nee f@K, ek wil ook deelneem.
Ek wou nog altyd Zanzibar toe gaan, of wie okal wen moet my saamvat.

Ek gaan volgende naweek Ochiba spawn waar daar Chagoi en Ochiba sal uitkom.
En hulle sal volskub wees of Wagoi soos Bobby gevra het.
Back to top Go down
View user profile
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 3:19 pm

Jaco, jy het mos reeds ‘n voorsprong aangesien niemand ander nog belangstel nie. Pak solank die swembroek en sonbrand olie.Interested in Chagoi??? Icon_cheers

Bobby, ek dink dit is ‘n baie goeie idée dat mense soos Paul, Collin en Jaco die ‘bevoordeelaars’ is aangesien hulle kennis ‘n groot bydra kan lewer. Kom ons hoor of hulle bereid is om die taak aan te pak. As die weer saamspeel is jou dam ook betyds klaar vir ‘n Vrystaat visInterested in Chagoi??? Icon_lol
Back to top Go down
View user profile
angryant

angryant

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 6:07 pm

Hi marius i am 100% in would love to do it please keep me posted im offshore at the moment but should be home early november awsome idea think it will help me learn so much more about this koi keeping that ive come to love so much in the past year
Back to top Go down
View user profile
Collin

Collin

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 6:34 pm

Hi Julle

Ek stem saam met Jaco ek wil ook deel neem ek het so 'n klein dametjie hier waar ek hulle kan in huisves en dalk so bietjie groei in 12 maande kry. Hulle kan dalk so 'n bitjie beknop voel maar ek sal maar probeer die beste doen onder die omstandighede.

Interested in Chagoi??? DSCF6376

As ek nou moet 'n Judge wees dan sal ek dit ook maar doen maar julle moet net onthou dat die Judges die hele kompetiesie moet judge so ons sal moet ook maar saam gaan Zanzibar toe om te gaan sien wie van die 2 die beste doen op die vakansie.

Ons Ochiba spawning is al op die 17de September gespawn en het die 21st September gehatch. Hulle is nou al 19dae in die modderdamme en is al 3cm in lengte.
Back to top Go down
View user profile http://www.orientkoi.com
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 6:53 pm

angryant wrote:
Hi marius i am 100% in would love to do it please keep me posted im offshore at the moment but should be home early november awsome idea think it will help me learn so much more about this koi keeping that ive come to love so much in the past year

Yes, I agree. Should be interesting to see the development of the Koi and the different methods people use. Hope it is good fun and that people from around the country will take part
Back to top Go down
View user profile
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 6:58 pm

Collin

Waar is die bottom drains? Dink ook die geel ‘submersible’ pomp is dalk bietjie kleinInterested in Chagoi??? Icon_lol
Bly ek hoef nie vir die water changes te betaal nie
Back to top Go down
View user profile
angryant

angryant

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 7:19 pm

Im sure you will have a massive response how will you chose the 10 people and when do you think this might all kick off im so exited now,
Back to top Go down
View user profile
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 8:50 pm

I think the first 10 people showing interest will be the people taking part. You are the first so far. Jaco will spawn the Koi next weekend and I will be home mid December. Hopefully they will be ready at the time and this will also give me time to ship them. He indicated that he is prepared to take them up to GP for people in that area to collect. The rest I will ship from Bloem
Back to top Go down
View user profile
Jaco

Jaco

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSat Oct 10, 2009 10:18 pm

Collin dis kroek. Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
Jan

Jan

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSun Oct 11, 2009 9:28 am

Marius
Hierdie is 'n baie interesante idee. Sit voorlopig solank my naam in die hoed.
Jy sal seker self ook deelneem om die vakansie vir jou en jou ander helfte te wen.
Back to top Go down
View user profile
Chris Maritz

Chris Maritz

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSun Oct 11, 2009 9:40 am

Marius, dit klink na 'n brilliante idee!
Back to top Go down
View user profile
Marius Bezuidenhout

Marius Bezuidenhout

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSun Oct 11, 2009 10:43 am

Ek is bly om te sien dat mense belangstel en dit behoort pret te wees vir al die mense met Koi. Dit behoort veral dom beginners soos myself baie te leer. Daar is baie verskillende aspekte wat Koi kan beinvloed en sal goed wees om te sien hoe mense verskillende tegnieke toepas.

Jan, ek sal ook graag 2 in my dam wil he maar sal nie deel neem nie. Al gatvol vir Tanzania na amper 3jaar, en hoewel Zanzibar baie lekker is dink ek dat iemand anders die keer daarheen kan gaan. In noorde van die eiland is dit pragtig asook helfde goedkoper as die res van die plek. Nungwi is die naam
Back to top Go down
View user profile
Collin

Collin

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSun Oct 11, 2009 11:32 am

Marius Bezuidenhout wrote:
Collin

Waar is die bottom drains? Dink ook die geel ‘submersible’ pomp is dalk bietjie kleinInterested in Chagoi??? Icon_lol
Bly ek hoef nie vir die water changes te betaal nie

Marius 'n 10% water ruiling is net 210 000L.

Quote :
Collin dis kroek. Twisted Evil

Jaco

Maruis het nie gese wat se soort dam mag gebruik word nie jy het selgs
gese wat se inligting hy soek van die dam. Maar ons is mos maatiejies so jy kan maar jou 2 ook in sit dan weet ons dat ons 2 Zanzibar toe sal gaan.

Aangesien ons nog die judges ook is, is ons verseker ons sal wen. As ons terug kom kan ons ook verkies word tot die parliment soos jy kan sien is dit 'n wen wen ding die.
Back to top Go down
albie

albie

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeSun Oct 11, 2009 9:34 pm

Ek is in, 'n trip Zanzibar toe kan dalk maak dat my vrou meer gereeld die visse kosgee!
Back to top Go down
View user profile
bobby

bobby

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 12:22 am

Het nou net tuis gekom van SAKKS Bosberaad, Maruis die BFN manne se hulle ken jou nie, jy moet hulle reghelp.

Wel kyk nou net watter belangstelling het jy nou gaande gemaak met jou grow out. Mooi Man!
Hier is 'n paar manne in die Kaap wat jy nie moet vergeet nie, sal dit seker in streke moet opdeel.
Back to top Go down
View user profile
Chris Maritz

Chris Maritz

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 8:31 am

Jy sal net eers die manne met modder damme moet elimineer...
Back to top Go down
View user profile
Cliff

Cliff

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 9:03 am

Please put my name down...........I'll even get rid of some of my fish to partake in this.......I want in definitely!!!!
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 9:56 am

Marius, great idee, ek is in. Collin sal in elk geval nooit sy Chagoi gevang kry in daai dam nie of die paddas gaan syne vang, so hy sal nie wen nie. LOL

Koi are not my whole life but make my life whole
Back to top Go down
View user profile http://www.koionline.co.za
Collin

Collin

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 12:57 pm

Ok....... Ok....... ek sal maar net Judge aangesien julle almal diskrimeneer teen mense met klein modder damme Crying or Very sad
Back to top Go down
Jan

Jan

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 4:08 pm

Admin wrote:
Marius, great idee, ek is in. Collin sal in elk geval nooit sy Chagoi gevang kry in daai dam nie of die paddas gaan syne vang, so hy sal nie wen nie. LOL
Paul
Collin het blykbaar jou wysheid ingesien en daarom nou ontrek. Hoe sou nooit ooit twee vissies in daardie dam kon sien, vergeet van vang? En dit elke drie maande. Marius sou hom diskwalifiseer met die eerste terugvoer sessie. Vermoed ook hy skrik vir die moeite en koste implikasie om daai ding elke drie maande leeg te maar om twee vissies te soek.
Jy moes hom gelos het
Back to top Go down
View user profile
Collin

Collin

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 4:20 pm

Hi Jan

Dit is geen extra coste of moeite nie ons maak die dam in elk geval elke 3 maande leeg om die gesondheid van die dam se koi te bepaal en ook om KHV en SVC toetse te doen onder die toesig van die Staats Veearts en die O.I.E.
Back to top Go down
Jan

Jan

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 5:03 pm

Hi Collin
Dis interesant! Ek hoop jy gee nie om nie maar ek vra ‘n paar vrae uit nuuskierigheid en onkunde;
1. Hoeveel vis is in so ‘n dam.
2. Maak julle dit heeltemal leeg of laat julle ‘n hoeveelheid water oor.
3. Met soveel visse kan julle seker nie almal toets ens nie. Watter persentasie vis bekyk julle.
4. Is daar ‘n vermindering in die aantal visse in die dam of teel hulle aan tussen die leegmaak periods.
5. Hoe lank neem dit om die dam leeg te maak en dan weer vol.
6. Julle gebruik seker boorgat water?
Back to top Go down
View user profile
Collin

Collin

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitimeMon Oct 12, 2009 6:02 pm

Jan wrote:
Hi Collin
Dis interesant! Ek hoop jy gee nie om nie maar ek vra ‘n paar vrae uit nuuskierigheid en onkunde;
1. Hoeveel vis is in so ‘n dam.
2. Maak julle dit heeltemal leeg of laat julle ‘n hoeveelheid water oor.
3. Met soveel visse kan julle seker nie almal toets ens nie. Watter persentasie vis bekyk julle.
4. Is daar ‘n vermindering in die aantal visse in die dam of teel hulle aan tussen die leegmaak periods.
5. Hoe lank neem dit om die dam leeg te maak en dan weer vol.
6. Julle gebruik seker boorgat water?

Hi Jan

EK andwoord dit met die grootste plesier

1. Dit is ons aangroei dam so net die beste vis wat ons die jaar kon teel gaan daar in as hulle 12 maande oud is dit is om-en-by 2000 tot 3000.

2. Ons maak die dam heeltemal leeg en laat hom dan vir 'n maand droog word terwyl die vis deur gewerk word.

3. Alle vis word bekyk maar slegs 10% word getoets. Die selfde 10% sal nie die volgende rondte weer getoets word nie, ons kies 'n nuwe 10%.

4. Die vis verminder elke keer as ons die dam leeg maak. Dit wat ons voel nie op standaard is nie word uit gehaal en verkoop of uit gevoer.

5.As ons die dam moet leeg maak in 'n noodgeval sal dit 24 huur vat. Maar as ons die dam net oes dan maak ons die dam tot so op 1m vlak. As die dam die staduim beryk oes ons die vis. So dra die vis klaar ge oes is maak ons die dam verder leeg. Die proses neem so 1 week.
As die dam klaar voorberei en gediens is neem dit so 3 weke om vol te loop. Geen water van ander dame mag gebruik word nie.

6. Daar word slegs boorgat water op ons plaas gebruik. Ons grootste boorgat lewer so 75m3 water p/h. Ons kan net nie die kran vol oop draai nie dit sal die dam se walle weg was.

Die dam huisves nou 2480 vis wat eers in Januarie geoes gaan word. Ons gaan dan die toetse doen en dan sal hulle regwees vir die Februarie verkoop naweek wat hand aan hand loop met ons jaarlikse spit braai vir al ons kliente vat ons goed ondersteun het deur die afgelope jaar. Die verkooping is slegs op uit nodiging. Na die verkooping sal die oorblywende vis eers weer terug geplaas word in die dam.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Interested in Chagoi???   Interested in Chagoi??? Icon_minitime

Back to top Go down

Interested in Chagoi???

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Koi Forum :: Introduction :: Competitions-